2012. július 20., péntek

Moziban is lehet tanulni... :)

Sorry, hogy megszakítom az időrendet, de ezt muszáj leírnom, nehogy elfelejtsem. :D

A szituáció a következő: Ülünk a moziban a CS hoszttal meg a pasijával, Dark Knight Rises premier (itt tegnap volt). A nézőtér természetesen tele, csak az első sorban van helyünk nekünk is, legalább teljesen középen. Jobbra mellettem helyi csávó, mellette csaj.

Elkezdődnek a reklámok, majd megjelenik egy csávó egy CSÉSZE teával, és azt mondja a mellettem ülő srácnak halál nyugodtan:
 - Helló! Ne haragudj a zavarásért, de az a helyzet, hogy a melletted ülő lánnyal lenne most éppen randim, viszont már nem kaptunk egymás mellé helyet, ezért azt beszéltük meg, hogy majd megkérjük a mellette ülőt, hogy adja át a helyét.<szürcsöl a teából>
 - Ó, értem. És hova szól a másik jegy?
 - Oda. <1. sor bal oldal legszéle>
 - Hát, az egy picit rosszabb hely...
 - Igen tudom, de fizetek neked 5 riggitet (~350 forint) pluszban, ha megengeded, hogy befejezzük a randit.
 - Á, hagyd csak, add a jegyet; Tessék, itt az enyém.

<mellettem ülő el, csávó leül>

Fél pillanat múlva hallom a csajtól, nevetve:
 - Ne haragudj, de te mégis ki a fene vagy?
 - Ja, hát csak szar helyre kaptam jegyet, meg igazából meg is tetszettél.

 <fetrengünk a röhögéstől mindannyian, akik hallottuk/láttuk a sztorit, fél perc múlva már tudok beszélni, kérdezem:>
 - De honnan tudtad, hogy nincsenek együtt?
 - Ja, hát az egyszerű, azt láttam rajtuk elsőre, hogy nem illenek össze. De a lány meg én összeillünk.

<szürcsöl a teából>

A film felénél már egymás kezét fogták. :)

2 megjegyzés: